Una de les activitats a les que em dedico quan tinc temps lliure és l'scrabble. De fet, quan vaig començar aquest bloc pensava utilitzar-lo per escriure bàsicament de scrabble. Per sort, no va ser així. Però ara, sentint-t'ho molt ho he de fer.
Dins de l'scrabble, sempre he canalitzat la meva activitat a través del club de la meva ciutat, el Club Scrabble El Prat, club que, a més, vaig ajudar a crear-lo. I dins del club, la meva preocupació més gran ha estat sempre l'scrabble escolar, tant com a pedrera de nous jugadors com també per les seves possibilitats didàctiques per l'ensenyament de les llengües. Així, van néixer els tallers escolars del Prat i el campionat de Catalunya de scrabble escolar.
Aquest any, lliure de les obligacions d'un càrrec, no he volgut oblidar l'scrabble escolar. I així, aprofitant que tenia un compromís personal amb l'institut Baldiri Guilera i amb la professora Mercè Miret i que aquest institut va participar l'any passat en unes quantes sessions dels tallers del Prat -fins i tot ens van demanar de repetir- i va presentar quatre parelles al passat campionat de catalunya, s'organitzarà una activitat de scrabble escolar al seu institut.
Així, el proper dilluns dia 13, amb la col.laboració del Francesc Gelabert i possiblement de la Cris Hernández, diferents grups d'alumnes de la classe de català passaran un parell d'hores jugant a l'scrabble. Malgrat no ser pròpiament una activitat de club comptarem amb el material del club del Prat -cosa que vull agrair des d'aquí- i naturalment dirigirem totes les persones interessades cap a les activitats del club.
A més, si és possible, no serà l'única activitat que farem amb ells. L'institut vol tornar a participar en el proper campionat de Catalunya de scrabble escolar i la meva intenció és col.laborar per tal que arribin amb el màxim nivell possible. Sé que no possiblement no podrem arribar al nivell de preparació que van poder garantir els grans jugadors que van col.laborar la temporada passada amb les escoles de l'Hospitalet, i que els va permetre guanyar el campionat, però crec que també seria interessant que els escolars del Prat arribessin al campionat amb el millor nivell possible.
No hay comentarios:
Publicar un comentario