Avui, que ja volia començar a parlar d'altres coses, he conegut una notícia que m'ha començat a alegrar el dia. A l'alhambra de Granada -possiblement el meu monument favorit- s'han començat a posar de nou les figures dels lleons al pati del mateix nom. Com molts sabeu, aquestes figures s'estaven restaurant des de feia molt de temps i l'idea de veure aquest espai complert de nou i amb una imatge molt més semblant a com va ser originalment -sense flors i amb el terra de marbre entre altres coses- ens permet tenir un petit espai d'esperança.
Ahir parlava de seducció per les paraules. Avui em sento seduït per la imatge del pati dels lleons. Imatge explicada, naturalment, només amb paraules soles.
No hay comentarios:
Publicar un comentario